Recenze split CD 2010 s PF

04/03/2010 / Johnny X. Lemonade

Mno abych se přiznal, tohle bude takovej "překladatelskej" oříšek... Nečekal jsem, že sám sebe zaúkoluju napsat na tohle split CD recenzi a navíc, že to bude taková dřina... Protože: JÁ TENHLE STYL VŮBEC, ALE VŮBEC NEPOSLOUCHÁM. Takže nebudu kritizovat a nebudu hanět. A to prostě jenom proto, že to není můj šálek turka a proto, že nejsem dogmatik a nejsem taky vyhraněnej vůči jinejm odnožím a stylům punk rocku. Jo, přesně tohle CD si zaslouží tenhle názem - punk rock. Schválně nebudu používat neo punk, protože to je podle mě blbost. Žádnej neo punk neexistuje, prostě buď je to punk rock nebo to není punk rock. Takže tuhle recenzi pojmu tak nějak jako víc profesionálně (no to je ale volovina - profesionálně :DDD).

Za prvý. Z tohodle CD na kilometry vyzařuje, že mu byla věnována maximální pozornost a péče. Od designu CD, přes propagaci až po zvuk. To je to co mě celkem dost překvapilo. Nemusíš bejt omezenec poslouchající jenom špinavej crust abys rozpoznal, že tohle je profesionální práce na úrovni. Hutnej zvuk, kde slyšíš všechno, nic nevyčnívá, nic nezapadá. Takže v tomhle ranku a na týhle úrovni (úroveň = Česko) to bude zřejmě top nahrávka následujících měsíců. Co tak sleduju tak tenhle styl - melodickej punk rock - je u nás v poslední době celkem populární. Proč ne? Každému co jeho jest...

K textům toho moc psát nebudu. Podle mě takovej českej nadstandard. Mohlo bejt i hůř. Nikde to v podstatě za uši nerve a tak nějak to odpluje bez většího povšimnutí. Nevím jestli je to účel nebo jestli už většina kapel tohodle ranku tak trochu rezignovala na nějakej smysluplnější obsah. Ale to bych asi už fakt vážně chtěl moc... Z bookletu jsem zjistil, že tohle je CD vydaný ke společnému tour 2010. Takže jako reklama na něj je to myslím celkem trefný.

Periferia