Recenze na SPLIT CD 2010 s PUNK FLOID na RADIU GOT

01/05/2010 / Johnny X. Lemonade

K samotnému split albu, ke kterému se snad dostanete i vy, kteří tuto recku čtete protože 100% někde ve vašem okolí se obě skupiny zastaví. Turné je opravdu dlouhé a trvá několik měsíců.

Pět a pět skladeb od každé skupiny, dohromady deset v trvání 22:35 minut kvalitní nahrávky. Skladby jsou zbrusu nové, nejde o výběr z alb předchozích a obě skupiny jich mají opravdu na svém kontě hodně. Punk Floid opět naservírovali a pokud si toto splitko pořídíte, tak naservírují své vlastní podání Punku alá Punk Floid. Jejich tvorba je vždy zajímavě aranžovaná, i když se může někomu pozdávat že jde stále o to samé. No není tomu tak , Punk Floid si vytvořili vlastní neměnnou tvář a když začnou hrát , prostě poznáte že jde o Punk Floid. Takže veliká pochvala za těchto pět skladeb.

Houba , ano i oni zde mají pět skladeb, ale to už víte. Ani Houba není zaměnitelná s kapelou jinou. U Houby je každé album jiné, takže tomu se líbí to a jinému zase ono. A zde je opět trochu něco jiného, i když opět se zde opírají o svůj klasický vzor a zdroj Punku. Těchto pět skladeb více méně posadili do syrovějšího retro Rock n Roll Punku s příměsí Street Rock Punku. Pokud jste ještě neslyšeli a nevěříte, poslechněte si skladby z profilu kapely. Prostě dobré, jestli se někomu toto splitko nelíbí, tak mu nevěřte, je to dobré. Zajděte na koncert vyslechněte a koupí podpořte.

Od Houby ze stránek lze stáhnout zdarma staré alba.